Mūsų tinklapyje naudojami slapukai, jie padeda mums padaryti svetainę patogesnę. Sužinoti daugiau

Prekių grąžinimas internetiniams užsakymams

Jei jums buvo pritaikytas nemokamas pristatymas:

Perkant už 30e ir daugiau, pristatymas Lietuvos paštu ir Omniva paštomatu yra nemokamas! Tačiau jei jūs grąžinate prekes ir jūsų užsakymas nebesiekia 30e, atskaičiuosime nuo jūsų grąžinamos sumos siuntimo mokesti (1,90e)

Jei grąžinate tik dali užsakymo pvz.

Pirkote prekių už 40e ir grąžinate prekių už 10e. Tokiu atveju mes jums grąžinsime 10e

Jei pirkote Prekių už 40e ir grąžinate prekių už 15e, tokiu atveju mes jums grąžinsime 13,10e (15e-1,90e=13,10e)

Norėdami grąžinti įsigytas prekes pasirinkite viena iš trijų būdų susisiekti su mumis

Greta Žemaitytė  +370 67385770 
Žilvinas Driukas +37060262924

Pateikite prašau šią informaciją:

     - Vardas, Pavardė

     - Užsakymo numeris

     - grąžinimos prekės pavadinimas

Siųskite grąžinamas prekes mums adresu:

Greta Žemaitytė

Vilniaus g. 96-46

Ukjmergė LT-20161

Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui. Į kitas šalis pristatome pagal atskirą susitarimą, o kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei pageidautumėte tokios paslaugos, susisiekite su mumis ir nuspręsime, koks būdas būtų Jums patogiausias.